مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-16اقتصادي

سوت زنی| تخلف پیمانکار ترکیه ای در دریافت اقرارنامه محضری تحویل مسکن مهر


بر اساس گزارش های واصله به سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس، یک پیمانکار ترکیه ای در شهر جدید پردیس با وجود ممنوعیت دریافت اقرارنامه محضری تحویل مسکن مهر، -   نکته قابل توجه آنجاست که در چک لیست تحویل واحد مسکن مهر این متقاضی قید شده است که واحد مسکونی فاقد گارانتی بوده و هرگونه تغییرات به عهده مالک مسکن مهر است، در حالی که مطابق مستندات وزارت راه و شهرسازی، واحدهای مسکن مهر تا یک سال به صورت تحویل موقت بوده و نقایص احتمالی باید توسط سازنده رفع شود.

  *بی اعتنایی پیمانکار و اصرار به انجام تخلف دریافت اقرارنامه به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسئله اخذ اقرارنامه اقرارنامه محضری تحویل واحد مسکونی توسط پیمانکاران مسکن مهر موضوعی است که به طور مکرر از سوی مسئولان وقت مسکن مهر ممنوع اعلام شده است.

در همین راستا سال 1395، قائم مقام وقت وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل وقت شرکت عمران شهرهای جدید تقاضای ممنوعیت دریافت اقرارنامه محضری تحویل واحد مسکونی را خواستار شد.

علاوه بر این با تداوم تخلف پیمانکاران مسکن مهر مبنی بر دریافت اقرارنامه محضری تحویل واحد مسکونی بار دیگر در سال 1397، مجری ویژه وزارت راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در ارسال نامه ای دیگر به مدیرعامل شرکت مادرتحصصی عمران شهرهای جدید، ضمن تاکی بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| تخلف پیمانکار ترکیه ای در دریافت اقرارنامه محضری تحویل مسکن مهر

سوت زنی| تخلف پیمانکار ترکیه ای در دریافت اقرارنامه محضری تحویل مسکن مهر